– De bør ordne opp

- Handlingsselskapet vårt sendte bagasjen med feil fly, slik at den bagasjen som skulle til Alicante, ble sendt til Roma og omvendt, forklarer kommunikasjonsrådgiver i Norwegian, Lasse Sandaker-Nielsen til BA.no.

- Handlingsselskapet vårt sendte bagasjen med feil fly, slik at den bagasjen som skulle til Alicante, ble sendt til Roma og omvendt, forklarer kommunikasjonsrådgiver i Norwegian, Lasse Sandaker-Nielsen til BA.no. Foto:

Artikkelen er over 10 år gammel

Folk i Spania ventet på bagasjen.

DEL

Sverre Larsen var blant de uheldige som reiste med Norwegian til Alicante tidligere denne uken.

VENTE ENDA LENGER: Handlingsselskapet forvekslet bagasjen og koffertene til Spania-turistene ble sendt til Roma.

– De lovet at vi skulle få bagasjen i dag, men nå sier de at de ikke kan få den ut før i morgen, sier Larsen til BA.no i 2330-tiden mandag kveld.

BEKLAGER: – Jeg får meldinger på telefonen fra Norwegian hvor de beklager og beklager, men det er ikke godt nok. Ifølge de jeg snakket med på flyplassen i Alicante, så har bagasjen kommet dit, men de kan ikke få kjørt den ut hit før i morgen.

Larsen og konen hans sier at de klarer seg greit uten bagasjen, men tenker særlig på barnefamilier som kan få problemer som følge av feilen på Flesland. Han kjenner imidlertid ikke om andre fra samme fly kan få fått bagasjen allerede.

– Dette er en generaltabbe som ikke bør skje. Når man gjør en tabbe så bør man ordne opp.

– Det er svært beklagelig at noen av våre passasjerer ikke fikk sin bagasje mandag. Våre samarbeidspartnere i Alicante og Roma har jobbet på spreng for å levere ut bagasjen som ankom i går formiddag, og de aller fleste av våre passasjerer fikk levert sin bagasje på døra i løpet av gårsdagen. Dessverre har det tatt noe lenger tid en antatt å få ut all bagasjen, slik at en håndfull fortsatt må vente til i dag. Vi kan nå bekrefte at all bagasje er på vei, sier kommunikasjonsrådgiver Lasse Sandaker-Nielsen i Norwegian.

ENDELIG: Klokken 1430 på tirsdag dukket bagasjen til Larsen endelig opp.

– Det ordnet seg til slutt, men fornøyd er jeg jo ikke. De burde ha gitt oss kompensasjon per kolli der og da, i stedet for å insistere at det skal gå veien innom forsikringsselskap, sier han.

Artikkeltags